facebook you shit !

aloo bananas !

sitter på min systers soffa, vaknade för 2 timmar sen efter en kväll med hårt 'fetande'. japp, precis som det låter. jag tror att jag snart väger lika mkt som världens fetaste man !. käkade ALLT jag fick tag i. hursomhelst, min syster jobbar och jag sitter i hennes lägenhet och dör låångsamt. kollar på Ellen Degeneres show - vilken skön brud alltså. facebook you shit, det fck mig att sitta uppe till två. igår kväll kollade jag på två sanslösa filmer - Zodiac och Parfymen-en mördares historia. skitbra rekomenderade filmer, men slutet på parfymen ar lite dåligt. han skapade en parfym av kvinnor och han hann mörda tretton kvinnor för varje parfym not och en parfym innehåller 12 noter. alla som sedan fick lukta på denna parfym började ligga med närsmta person. så han drog te en stor plats som typ sergels torg och hällde parfymen runt sig och alla som stod runtomkring började ha sex.  det kallar jag FREAKSHOW. annars var den ganska bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0