fuck the ones who did this !



jag tycker dessa som gjorde allt det här ska inte bara få livstid eller dödstraff utan de ska styckas levande och torteras tills de ber om att få dö, de ska kravla på golvet och skrika böna och be bara om att få dö. jag vet att ni kankse tycker att jag är psykopatisk eller sjuk i huvudet som sitter och säger sånt här, men tänk efter det hade kunnat vara din syster mor far vadsomhelst i den där byggnaden. det är sånnahär moment som gör att jag skäms över att vara människa och sånnahär moment som gör att jag blir mordlysten och får sjuka tankar i huvudet. jävla helvete att det finns sånnahär  människor som gör ngt så hemskt. som sagt stycka dem bit för bit, tortera dem gröpa ur deras ögon tills de ber och bönar om att få dö eller brinna upp i helvetet.

monise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0