good afternoon sir what would you like ?

ehm, ja, jag vaknade för typ 3 timmar sen tror jag usch det vart en låång natt
igår efter festen då jag kom hem. sms hit coh dit och sen satte jag på en riktigt
bra filmrulle vid 1 ungefär. så jag har reasons till att vakna så sent som jag gör.
idag var det ju jättefint väder och varmt var det också men jag pallade inte gå ut.
men sen ringde jag nina för ett långt samtal och för att inte alla skulle höra så gick
jag ut på gården och då hade jag bara en blommig ganska kort klänning med
ballerinas och en tunn tunn sommarkofta/jacka och frös inte ! inga leggings inga
strumpbyxor ingenting alls ! helt otroligt egentligen sommarn kom innan våren ens
hann andas. skönt att det äntligen sätter igång det här med "global warming" och
allt det där. inga planer för idag faktiskt mest hemma och mysa, skönt med 10
dagars ledighet framför sig. ska nog kankse träffa sofia, ska ringa henne och planera.
                                                                                                                                                           

sätter nog mig snart och gråter, kolla tårarna i mina ögon
hursomhelst får ni ha en skön, solig, mysig eftermiddag !

monise

Kommentarer
Postat av: Jennifer

såå sant haha, gud vad kul att gå på oxford :) haha vad kan man bli när man läser i oxford?

2009-04-04 @ 19:28:37
URL: http://jjenniifeers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0