goodnight fuckers, or whatever...


hallå, shulelulu,

imorse vaknade jag av att mina två favorit - föräldrar kom in i mitt rum och väckte mig och sa grattis och bah, what? jag fyller ju år i juni vad e det här för ngt helt random ? vet ni va, det var barnens dag idag i turkiet så de passa på att gratta mig trots att jag inte har ngn alls koppling till turkiet, jag är ju inte precis 'barn' heller för den delen. men jag tyckte ändå att det var ganska gulligt av dem att göra så. inte nog med det så sa dem att vi skulle dra in till anglais och käka brunch, gud vad jag älskar anglais. vi åkte dit en gång för att övernatta och sen så dagen efter på frukostbuffen träffade jag danny, erik, johan och cissi från idol. ni vet diolerna bor på hotel anglais när det är idolsäsong. de har den absolut bästa frukostbuffen i stockholm, fått pris. (jag har shoppingförbud) jag fick köpa lite saker också det blev ett sött litet armband från little lilly shop. skitsöt butik. however tänkte jag lägga mig nu, känner mig inte speciellt taggad inför morgondagen, men som ni vet så är vi 'barn' programerade för att torteras i fängelsen som kallas SKOLOR.


hotel Anglais, på hörnet av stureplan

monise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0