i've longing for this love affair to finally start


geek glasses - from mom, these glasses and the black ones and my raybans are all viva la 70's

mommys wayfarers - not RayBan though (my others were)

its like a drug i'm addicted to rings nowadays

min syster Sandra fyller år idag, stort grattis till henne, 25 bast inte dåligt. men inte nog med det hennes 'sambo' har friat till henne idag och hon sa JA, så japp, hon vart förlovad och 25 på samma dag. jag är jätteglad och så för hennes skull men jag tycker själv att det var lite tidigt för henne att förlova sig nu, jag menar hon har bara varit tsm med honom i 1 1/2 år nu. men, men önskar dem all lycka, puss

xo monise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0