jag just nu 00:58

hej halluu ?!

jag har precis kommit hem från festen nu och är skittrött trots att jag
har druckit en massa skit. hade en jättetrevlig helg kan jag lova och
vilket fint hus den här killen har ! stort, luftigt, och absolut det finaste
jag sett. vi började kvällen med film och slutade kvällen med att alla
log på varandra och inte orkade lyfta ett finger, så vi gick inte vidare.
nu: monise är skittrött och sitter framaför facebook och sms:ar med ngn.
borde lägga mig men kan inte, har för mkt att tänka på just nu,
                                                                                                                                        

mitt festcover:







min laptop webcam står för bilderna idag, ganska bra för att vara en webcam endå,

monise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0