nejmenhörreduvarförjustjagdet finnsmassaandradärute?!

godnatt !
jag ska nog egentligen sova nu så jag inte får 2kg tunga påsar under ögonen som man får av för lite sömn. jag sov ju bra mycket inatt men om man sover fel tider kan man också få påsar under ögonen. det där med påsar alltså det är riktigt krångligt. jag håller annars på att dampa här för att min scroller inte fungerar som den ska, as-scroller. jag kanske borde ta och skaffa mig en egen liten pace-maker, mitt hjärta typ kör i turbo hela tiden bara för att jag blir så jävla arg hela tiden. vet inte om ni märkt det men jag har börjat skriva lite mer och det är för att bilder inte säger mer än 1000 ord utan en text berättar hela historien. men, men nu tänkte jag lägga mig, BTW ny header, fast den har fuckat sig precis som allt annat jag gör i min vardag, ser ni hur stort mellanrum det är mellan starten av sidan och själva bilden?så ska den inte va. 


monise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0