nu: plugg imorgon: maskerad kalas

måste hitta dessa spylila skor som går ihop med min klänning, visst är de lite 'snövits-aktiga' ? snälla om ngn vet så säg ! måste köpa dem. imorgon blir det barnkalas Anton, 8 ska ha maskerad och jag ska hjälpa till så behöver verkligen dessa skor. hursomhelst idag kom jag hem efter en HEL vecka hos min syster, skönt. igår var hela klumpen vid stranden och chillade vid/med det goda vädret (hur fan säger man?), grillade korv osv. skönt med det vackra vädret det var faktiskt dags nu. idag så ska jag plugga mitt ass off och fota lite och sen till kvällen blir det grillat ;) oxfile och grillad tomat gud vad smaskigt. nu när jag sitter och skriver så spelas JAI HO - pussycat dolls i bakgrunden. gud vilken vacker låt. skönt med ledig dag imorgon också. hursomhelst så har jag det bra hoppas att ni har det med. förresten gjorde jag testet 'snyggingskalan 1-10' och fick resultatet 9. skitbra med tanbke på att jag ser ut som jag gör ,men kött på benen det e bra för de har ja', hehe lite egoboost där.

mitt sommar cover kommer senare
( överdrivet lite kläder kanske men som ni vet är överdrivet mitt förnamn)

monise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0