the birds and the bees - love letter to japan


en hardcore-feeling har den här bilden, ngt är speciellt vat inte vad. but something....hm..


varit i stan idag med nonna och maddie, kul. vi var inne på Weekday, tror att jag aldrig kommer gå dit igen (pinsam händelse) men jag gjorde en grym undanmanöver så det är ganska ok. sen har shoppingråttan maddie köpt massa grejer, dessvärre kom jag hem tomhänt (shoppingförbud). nina köpte två grymma solglasögon, wayfarers och ett bar blå. men vi har iaf haft det mysigare än er så vi är nöjda, huh ? våran humor lättar alltid upp stämningen lite.

xo monise


Kommentarer
Postat av: nina

fy fan mounes, du la inte ut detdär, TA BORT, annars anmäler jag :) alvarligt ta bort sista bilden

2009-04-22 @ 22:25:31
URL: http://hegazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0