the joy of learning


bilden copied fr. NINA darling,

senare ikväll/eftermiddag blir det förberedelser för maskeradparty.
Anton, 8 ska ha en härlig liten fest och jag behöver de där spylila skorna
till min dräkt. får väl åka te TOPSHOP och leta då, imorgon blir det antagligen. 
om någon vet så snälla säg ifall de finns kvar eller om ni vet vilken TOPSHOP
de spylila skorna finns ! jag behöver dem mer än ni anar.
aja nu så får jag skynda mig att åka iväg. juste jag efterlyser min mobil om 
någon vet vart den är, kankse jag glömt den hos syrran ? aja, ska ju åka dit
nu så då kankse den finns där. Kan inte överleva utan min mobíl. ni ska veta
att jag är i hemsk panik just nu.  men, men nu måste jag dra. puss

monise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0