todays cover felt like jeans(?)


kiss kiss.
shulelulu, watcha doin' ?
kommit hem från skolan nu och gjorde klart min MVG report för matten känner mig nöjd. inga speciella planer för i eftermiddag/kväll men jag har fått låna Twilight av en kompis som jag ska se på sen. jag vet, jag vet alla har sett den förutom jag. det blir spännande och se om den är bra eftersom alla bara "älskar" Twilight och Robert Pattinson finns i alla tonåringars hjärtan just nu, värsta hysterin. hursomhelst är inte fotosugen så det blir samma pose och samma plats på alla bilder, sorry. får väl ta och fortsätta min dag då. ha det bäst
                                                                                                                                                                      
Todays Cover - halsbanden, + jeansklänning, vit klocka, lack MOYRA ingen aning vart resten kom ifrån.

xo monise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0