varför värsta livet om skorna seriöst, ?

vet ni för ett ta' sen skrev en väldigt god vän till mig att hon var trött på jävlar som skippade att skriva namn, i kommentarer  okej det är vad hon tycker men man behöver väl inte skriva "FUCK YOU ?" till nån man inte känner, eller ? jag menar hon tycker så medans du tycker att man kanske inte vill skriva vem man är men jag menar bråka om det ? inte så nödvändigt va, förresten för alla som har missuppfattat om dessa skor - jag gillar dem inte utan jag behöver dem. Skillnaden är stor.
jaja, om nu alla kan förstå det skulle det vara bra, förresten e dom väl inte så fula ?

hursomhelst skola idag - as usual, nu sitter jag och lyssnar på broken strings - james morrison, borde egentligen plugga men har inte stake nog att göra det just nu. pallar inte, jag tror jag hellre failar istället för att tortera mig själv en hel kväll. UGLY BETTY senare också, härligt härligt. ja det var nog det om min tråkiga vardag.
                                                                                                                                                
Todays Cover:



skinnpaj, H&M
kjol, GTB (3 år sen H&M)
keds/tygskor, H&M
leggings, H&M
linne, H&M
kofta, H&M
armband, made by NINA
shit allt från H&M ju, aja älskar den där affären hittar alltid ngt där
.

monise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0