y m c a


überseriösa bilder, verkligen. jag just nu 17:28 - tar bilder på mitt kära cover senare.har haft det bra i skolan förutom att allt fucka sig imorse, skulle spackla mina naglar shock/skrik/cerise rosa för att det skulle matcha mitt skärp men jag fick måla om tummarna 7 ggr och det slutade med att jag fick nagellack på tröjan och i håret, hur man nu lyckas med det.
madeleine är i mallorca just nu saknar henne massor. annars leker livet matteprovet gick okej så jag är väl ganska okej just nu. ska väl hälsa på min moster sen också, hon har opererat brösten,tror det var igår. hon förstora inte utan gav dem ett litet lyft. kan va nödväntigt ? men otroligt smärtsamt. ha det bra och bajsa inte på er för att ni sitter fastklistrade och läser utan ta er tid och gå på toa.

xo monise

Kommentarer
Postat av: lena

men gud du målar ju naglarna hela tiden, slöseri med lack och skadligt för dina naglar.

2009-04-15 @ 17:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0