jagtroddejagvarkär.


sjunka det gör du på ett par minuter, men att sen resa sig, det är det som är konsten.

den här personen är värd en applåd för att han klarade sig upp, jag beundrar honom mycket och han är en god människa som tagit sig igenom allting och lyckats med att inte mörda ngn än. en person som jag har börjat gilla på senare tid, en kille. han verkade först som en typisk kille ni vet, tänkte inte med hjärnan......men sen när jag började prata lite mer med honom och pratade om lite allvarligare saker fick jag en helt annan bild av honom, vilka saker han har varit med om. jag ville bara börja gråta när jag hörde det.det är inte sant! ett barn ska inte få vara med om såna saker, jag tycker bara det är så hemskt. jag ville bara slita telefonen i stycken för att den lät mig höra såna saker, en begåvad gullig kille som han, det var helt enkelt inte fair.

den här lilla texten hamnar på bloggen för att jag behöver prata ut, mer än så är det inte. det är så hemskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0