medabsolutaintag.

jag fotad av: M

tog den legendariska sprutan.
Gardasil sprutan, fyfan vad det gjorde ont! men, men ni är inte intresserade av ngn jävla spruthistoria. kvällen skulle tillbringas hemma hos madde med vänner...men när man har s.k "föräldrar" går det inte alltdi så bra med det där med kompisplanering. Stackarn hade ringt mig tusen ggr, ser jag? nepp. hon är väl ganska sur nu antar jag. inte sådär jättelyckat Monise! inte för att ni är intresserade av det heller. men nu kommer en annan ointressant sak: jag & pappa sitter i bilen och då dyker denna konversation upp-
jag - guud den här låten är så svänging (pitbull - i know you want me)
pappa - mmm....
jag - man vill ju bara dansa, känner inte du att man vill ställa sig upp och dansa?
pappa - ja, jko verkligen! jäätttebra!! ååhhh guuud vad den är bra!!
jag - du är pinsam...

låång tystnad

(byter till NRJ, samma låt igen)

jag - haha, pappa din favorit ståuppochdansa låt
pappa - nej monise, min favorit ståuppochspringhärifrånsåattduintehörmer låt!

puss


Kommentarer
Postat av: Jasmine

du är så jefla fin! :)

2009-09-02 @ 22:07:25
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0