gahsh?!

sofia & jag.
kommer du ihåg vilka fuckface vi va? vårat kaninpladdrande och min ascoola mcdonald's. våra likadana bikinis och allt vi köpte. på bilden sitter vi också och gör våran special ler tårta, kmr du ihåg? den som vi försökte göra hos mig sen =) allt gick dock åt helvete med det. somrarna vi badade loss, den dagen med pierre och philip, hah asg! våra likadana outfits och det där jävla snacket om killar...killar...killar. sommaren 07 i linköping, oförglömbar...haha kaninen hampus - Otto? come on, alla dessa år?! på en kväll? it isn't written in my book.


Kommentarer
Postat av: Sofia Shirmand

Ääälskling!

Först och främst, fuck va fint hår jag hadde :O OMG.

Sen så ska jag säga dig att klart vi kommer vara vänner livet ut ;D med allt vi gått igenom så är det ju bara självklart! Me love you <3

2009-09-06 @ 13:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0