bra kväll


todays cover bestod av , mysig kofta - rules by mary, vanligt tråkigt rosa bajslinne, svarta jeans och uggs :)

bjussar på en MONISE/KENZA

fläskfejs ;)

sitter och webcamar med en killkompis som är min killkompis kompis...invecklat men aja. när jag sitter och försöker få den här jefla micken och funka tänker jag på när jag och hanna fellman webcama, kommer du ihåg det hanna? och du hoppade runt där med filip i bakgrunden :D haha, tider. juste, jag är officielt en råtta nu...meddelande levererades från den kända amöban...(internt) stefanie hatar det ordet men wtf ;) ha en bra kväll ni därute för jag tänker tråka sönder mig med en bok kallad "en komikers uppväxt" men jag läser ändå inte :P

pussen/ M





Kommentarer
Postat av: hanna

woho! :D min lillebror är ju så söt oxå, verkligen...!

2009-12-04 @ 23:09:00
URL: http://fellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0