måste tala ut.

"skitffären gina..."
"billig skit från H&M..."
"fattiga studenter utan pengar handlar på weekday och monki.."

VART ÄR VÄRLDEN PÅVÄG?!

det är citat jag har hört ett X antal ggr. Jag måste bara säga, okej vinterjacka i all ära, eller täckbyxor och en tjocktröja kanske, där går gränsen! att köpa kläder från t ex. Boomerang eller Gant? en annan grej, är man 30+ är det okej men 14/15 bast lixom? och dem tror att de följer modet väldigt flitit där dem går med sina märkeskläder för flera tusen. jag går hellre efter modet och köper billig skit och crap från gina och H&M men jag köper ett nytt plagg 20 ggr mer än ngn som missbrukar märkes kläder. what's the point? det ända alla ser ändå är 'snobb' och 'pappas bortskämda lilla flicka' vad är det för moral? egentligen. Du köper egentligen bara de här märkessakerna för átt det kanske står hilfiger någonstans långt där inne i tröjan, men är den ens fin? är den ens modeinriktad? (du som går efter mode). nej, lägg av. man kan ju kanske köpa ett par skor för 10 000 från typ balmain, eller 16 000 från louboutin men där fäljer man modet för pengarna! lär er nu, tack.

ALLT DETTA HINNER NI MED EFTER 30! slappna av nu
(det är min åsikt, så ta inte illa upp och säg gärna till om du inte håller med!)


 
BILLIGT MEN BRA SOM FAN!
(återigen, mina åsikter. men visst, tyck till)

sitt inte framför datorn och bajsa på dig bara för att du måste läsa det här utan ta din tid och gå på toa.


















Kommentarer
Postat av: hanna

håller med. Det är roligare att få fler saker som är billiga :)<3

2009-12-02 @ 15:01:06
URL: http://fellman.blogg.se/
Postat av: madde

blogga din råtta ;)

2009-12-02 @ 17:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0