puss alla morgonpigga


tröjan madde alltid sover i :) florence italien..gash jag längtar tillbaka

vaknade morgontrött som vanligt, igår gjorde jag ngt hela natten till klockan 3! en grej jag brukade göra i 7:an. jag smsade med eddie, lika charmig som vanligt :D haaha. det var väldigt kul, vi snackade om allt, jättekul faktiskt och vilken grym nostalgi man kände där. jag saknar ju snubben fan!

imorse vaknar jag av en annan irriterande snubbe -.-' som vägrar låta mig vara, nej det är ingen pedofil bara en jobbig komplikation som vägrar släppa, en finne som man klämmer och klämmer men som sitter kvar.

jag såg att en viss Louise L (hvad) redan vaknat och fixat iordning sig då jag inte ens ätit frukost (haha?) men, men nu ska jag kanske ta och käka sen fixa mig och sen sälja mina fina brända chokladmuffins till en massa no-lifers som går på julmarknad. men detta görs med tjejerna så det blir väl kul? i guess. puss & ha en bra dag :)

STARFUCKS FUCKMEE

puss /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0