dagens this covered och en notis

i feel like

hejsan, oj vilken dag jag har haft idag alltså, skolan ofcourse sen har
 jag stått och pratat i typ en timme ute i kylan (dumt). ett trevligt litet talk,
trodde jag skulle ta en tripp till stan men icke sa nicke så jag åkte hem
istället kom hem och vart sugen på att gå ut ganska sjukt va ? jaja, ska nog
ringa tjejerna och fråga om vi ska fika eller något. the guys i våran klass
ska "lana" CS i 48 timmar i streck (RedBull!). lana betyder att man sitter
flera och spelar spel tills man inte orkar längre - LanFestival alltså.
fett kul egentligen men i have plans, jag och amanda ska ut kankse
linnea också vill hänga på ska ringa henne.

nu har jag ringt, ja, vi ska tydligen ut på en liten middag & fika. mysigt, mysigt.
hur som helst känner jag att jag måste hoppa in i duschen nu och snygga
till mig lite, så här kommer "this covered my body" och ett litet mini  - inlägg senare.
                                                                                                                                                         
This covered my body:



monise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0