dålig update förlåt men mycket händer ju nu


idag har det varit en sån där rolig dag som jag bara älskar.
killen till höger är då seriöst den bästa cheer.upparen jag lovar,!
suttit och garvat kanske 70 procent av dagen idag bara för att han
är så jävla amazing på att göra folk glada. ve hade en liten diskussion
idag på mittenlektionen, vi kom på att våran klass nästan aldrig har feste
eller så har vi heller inte haft ngn klassresa. sigh... jag vill ! så vi kom på
att alla ska samlas hos orreborre och ha det. oppas det blir av.
på fredag ska vi förresten simma på eriks dalställe japp, det blir bio efter
det, myspys. fika också, haha självklart. kan inte hitta min kamerasladd, ganska
typiskt iochförsej för att det är ett par bilder somnågra vill att jag ska ladda upp,
och ni har ju inte sett mitt "cover", men jag säga såhär: KALLT var det iaf.

hade på mig svarta strumpbyxor, hög blommig,fladdrig kjol, svart linne + svart kofta
och till det var det armband från afroart, kort skinnjacka och keds/tygskor. KALLT
jag skulle till stan idag egentligen men det var somsagt KALLT. så jag tog bussen
istället för att gå typ 50 meter (mindre kanske). på busshållsplatesen vistades
jag, madde och eddie och jag skrek som in i helvete ! (att jag frös) vet ni vad som hände då?
och det här hände bara för att eddie är engelsman/gentleman-han tog av sig sin jacka och
gav den till mig, hur snällt är inte det ? jag vart förvånad men en liten applåd till han för bra manner.
Men, sånt gör bara en engelsman. (de är kända för det)
hursomhelst, nu kom jag hem och mår bajs för att fröken fis (jag) håller på att bli sjuk
tack vare min bajs-klädsel, men jag menar sol ute = vår, eller ?

monise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0