haft en körig helg bilder och text kommer senare

rubriken säger allt ?

jag har haft en riktig körig helg - pluggande, modevisning,
kompisar, familjekvalitetstid, mer pluggande, + styling!
asjobbigt helt slutkörd är jag faktiskt orkar inte lägga in bilder
nu så imorgon kära läsare ska ni få se hur min underbara
helg har varit. jag sitter på sängen och pluggar kemiska/fysiska
reaktioner - hjälp sökes ! usch i sista minuten också inte bra M.
men men imorgon är det ny vecka lite kärlek och ny frisyr.
jag är riktigt trött nu och decka säkert närsomhelst.
så ni sötisar sov så gott ha det bäst så hörs ses eller skrivs vi !
                                                                                                                                       
jag har förresten köpt ett nytt miljövänligt nagellack från essie "keep it green"
heter den och är bra för miljön ! den kom hem för 99:- kronor.


monise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0