hemma hos syrran efter en björn borg visning

hej bloggen ! 

hej älsklingar jag är kär igen, och fan vad jag e kär också ! men inte i en person.
jaja, idag drog jag till stan (hittar inte kamerasladden kan inte visa bilder )
jag träffade min syster där och blev bjuden till en Björn Borg visning !
ja hursomhelst gick jag på modevisningen och gud vad fina grejer.
Jag fick Björn Borg trosor ! assöta (bild kommer senare). just det min andra syster
kom till sverige idag efter en vecka i turkiet veckans puss tillägnas henne.
såklart fick jag en LITEN (ironiskt) present från henne som hon köpte på
flygplatseni turkiet det första hon såg ! en vit plast chanel klocka.

jag gick på röda mattan och allt det där jättekul faktiskt, jag träffade
Björn Borg också bilder kommer senare såklart.
                                                                                                                                                              
Min Chanelklocka :


(bild från google inte riktigt så)

monise

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: tack så mycket :)

haft en bra helg? =)

2009-03-08 @ 19:06:16
URL: http://joohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0