min kväll i bilder och text 090306

20.45 - hej tjejer! muah muah
vart ska vi ? vet inte , vi kan väl gå ngnstans och äta
jo, men inget släpper typ in oss nu -.-

21.00 - ska vi bara gå hem till manda och mysa ?
ja, det kan vi göra men jag ville ha utekväll
men det går inte nu

21.03 - amanda ringer hem (hon glömde sina nycklar)
ingen hemma...

21.10 - linnea då kan vi inte gå hem till dig ?
jo, men min brorsa är hemma :/
nee, men det gör inget kom vi tar tåget och drar förbi ica

21.15 alla vi tar tunnelbanan från hötorget och drar hem till linnea tillslut.
                                                                                                                                   
Hemma hos Linnea:



min favorit drink blev det såklart - 1 msk granatäpplejuice + 1 msk nectarjuice + resten iskall imsdal



monise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0