nu är jag på gång och påväg

aloo bloggen!

jag har haft lite pissig update I'm honestly sorry, men, men
veckan har känts ganska slow även fast det har gått fort,
jag har liksom inte haft några kvällar över eller någonting
 men en sak är gjord for sure och det är att jag har maxat
med bilder att ladda upp.

måndag - ara outfit
tisdag - lite roliga bilder på köp + outfit ofcourse
onsdag - ingen outfit :( lite bilder på stefanie ist.
torsdag - haha ! det kmr imorgon jag, stefanie, hanna & louise
ska stå och ha en liten mässa "finn-upp" kallas det och
folk ska kankse investera i våran produkt - mycket bilder blir det !

dagens träning: HipHop/porrig dans japp precis som det låter

dagens lunch: lasagne 'kolhydrater till 100' men kött på benen
det e bra för det har jag !
                                                                                                                     
Måndagens cover:


jeans - (?)
tygdojor/keds - H&M
tröja asnajs - pimpad turist tee
                                                                                                
Tisdagens cover + mitt armband :

svart body - UO
strumpbyxor - Twilfit
skjorta - TheShirtFactory
halsband - Ice
armband - gjort själv (panduro)
tygskor/keds - H&M



nice huh ? skriv vad ni tycker darlings
                                                                                                                                      
Onsdagens cover ? nee - var uber oklassig ! men en bra bok jag läser :


I know - jag hatar också böcker & att läsa men den här, helt otrolig !
wow, tänlk vad sjuk i huvve man är som sitter och skriver en sån bok.
jag läste utan att överdriva två timmar utan paus, freaks som ör mig besatt !

läse den och ni kan inte somna på nätterna, jag har nu kommit till den
smaskiga delen och kan förmodligen bli sömnlös inatt...för tänk om den rätte kommer in !

monise

Kommentarer
Postat av: stefanie

monise, ladda upp bilderna från finn- upp mässan

=)<3

2009-03-12 @ 19:19:06
URL: http://stefhunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0