roligt värre, va ?

heuu !

jaja, ska inte tråka ut er med min skoldag utan jag går rakt på
sak istället. efter tortyren (skolan) så gick jag och madshlaine
till stan, vi hade kul kan man säga det var mysigt, mysigt.
det är roligt att handla med madde för att vi gillar nästan samma
saker och vi står inte en timme i en äffär utan vi springer hit och dit.
lite kul tyckte jag - jag och shlaino (madde) gick in till weekday (bra äffar)
och golvet lutade ! fan vad läskigt och inget symmetriskt fanns det i
rummet heller utan det var riktig freakshow ! vi stog vid varsin ända av
äffaren och tog med oss exakt samma tröja och visade varandra,
det kallar jag att tycka om samma saker. jag som sagt och madde i all ära
har våran lite skumma stil som alla inte gillar ni vet, eller aa de som inte kan
något kan vi säga lite fräckt ! :D
förresten trodde folk vi var lite drogade på tåget, vad sa jag ?
jag blandade tre FULA ord fi...fa.fu..fanta! kom jag fram till tillslut.
efter att jag hade svurit hejvilt så sa jag att det var onödigt att svära
för ingenting och en gullig gammal tant som satt bredvid mig började
småskratta lite, äffarer besökta var:

Weekday
Monki
gina tricot
H&M
urban outfitters
H&M divided hamngatan
(weekday, monki, och urban outfitters bukar inte vanligt folk besöka fast de borde)

jag handlade idag också , roligt, roligt en söt/cool/funky new york tee från weekday, (love)
                                                                                                                                                
Today this covered my body :
 
(klicka för större bild)

monise

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oh märkte inte förns nu att du skaffat blogg igen! Vilken fin tröja du köpte, vad kostade den? Shit apropå det.. Det var skit längesen du & jag var och shoppade! Typ dagen före skolavslutningen? XD Aja, måste träffas snart! <3

2009-03-12 @ 15:12:15
URL: http://fellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0