trevlig musicnight

aloo bananas!

efter skolan var jag helt slutkörd ! kom hem
käka en macka och somnade på soffan med
ipoden i öronen jag sov cirka 4 timmar, från
halv fem till halv nio. jag driver inte helt körd var
jag sen så gick jag upp och käkade en jättegod
laxsallad som jag vart kär i.ska väl fortsätta läsa
eller något och antagligen spela musik i min
podpod. 
                                                                                         
det här spelas i mon podpod:

dance with somebody - mando diao
smile (gammal, men bra) - lilly allen
where the wave breaks - andreas mattson
the fear - lilly allen
the passion and the opera - nightwish
tears dont fall - bullet for my valentine



superbra killar som spelar superbra - svenskar dessutom ! proffesional

monise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0