dead by april - erased - check!


hey monkeyman! good job, you're reading by blog. :)

morgondagens cover ? funderar fortf

vad tycker ni om min Kenza min ? hennes jävla läppar och ögon, wääääää!

mah nailz, målade i måndags.
                                                                                                                                                              
idag är det onsdag. gympa.engelska test.lunch.science.provet i svenska. YAK. det gick bajs för i helvete. men men gotta do it. nu så har jag inget för mig...juste matte *sigh* prov på fredag. - alla NO prov avklarade - alla ENG prov avklarade - alla SO prov avklarade - SV ett kvar - MA ett kvar (fredag) skönt. snart lov hörni, jag ska ha en superbra sommar har jag bestämt. full av foton. puss

xxxxxxoooo monise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0