gotta do it x100


denna låt spelades i pop-expressen när jag, madde, hanna, den gröntröjade killen som passade plats åt oss åkte.(inte min musiksmak men snacka om att jag kommer ha minnen från den här låten.)


var på grönan igår hade jävligt roligt, ni som inte var där - stackare. jag tycker skitsynd om de som inte kunde komma för att jag iaf, jag vet inte om resten, men jag hade asroligt. jag var där med madde, hanna, och alexandra, vi åkte allt. jag, madde och hanna hann fylla år och vi sa att jag hette sandra och fyllde femton så dom sa det i mikrofonen, hah. jag hann säga till ngn ful jävla 22-åring att han var het och snygg och typ kolla på han hela tiden. jag hann säga till ngn jävla PMSkärring att hon hade downs. jag hann flörta med en typ 20-åring som nina tyckte var snygg i ett hjärtstånd. jag hann förfölja en kille i grön tröja. jag han prata med han, hann hälsa på han igen, hann se honom försvinna. nu är han väl ett mine blott i guess. jag hann önska låt på typ alla attraktioner med musik på. jag hann få den här gröntröjade killen att passa plats åt kig & hanna. ja ni, jag hann röja hela placet med tjejerna. tack grönalundspersonalen att ni var så trevliga mot oss jävla guldkortsungar. puss. BTW, med tanke på rixfm konserten kvällen innan hade jag hunnit tappa rösten halvt men på grönan tappade jag rösten helt, så idag kan jag seriöst inte snacka. lärarna blir väl glada på måndag. puss igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0