hemma nu från...

gröna lund såklrt!

jag och maddediarre var där idag, kul som vanligt. vi åkte mkt men inte allt, palla köa-(vi har guldkort så det gör inget). vi träffade en assöt tjej som var skitskraj för extreme som satte sig bredvid oss, och sen ngra assköna killar i kön som skrek grattis till mej på min "fejk födelsedag". sen träffade vi en kille vid fritt fall och tilt som var riktigt söt, vi pratade (eller han) och han trodde typ att jag var skraj vid fritt fall men ack! sen ville jag åka tilt också bara för att visa honom att jag inte var rädd. (han jobbade på fritt fall/tilt som personal) han trodde självklart inte på mig. men, men vi pratade med en skitsöt kille iaf. efteråt när jag kom hem så ringde sandra (min syster, som har sommarjobbat på grönan) här kommer våran konversation:
jag - vi var på grönan och sen var det en kille med typ brunt kort lockigt hår som börja snacka med oss, han jobba där.
sandra - hade han stora bruna ögon ?
jag - japp, näsan var...
sandra - var den stor (ogillande)
jag - nej då den var...
sandra - karaktärestisk ?
jag - men nej, hahha, den var...
sandra - EH...
jag - men låt mig prata te punkt då !
sandra - den var sådär lite mellanstor och lite uppåt va ?
jag - ja, precis.
sandra - hade han keps ?
jag - aa, en svart
sandra - stod han vid fritt fall/tilt ?
jag - ja, hur vet du det ?
sandra - men snälla jag har ju jobbat där ju ? daa
jag - men du behöver ju inte känna alla, för det
sandra - hursomhelst, han är söt, ja. han heter Marcel förresten
jag - jaha gulligt.
sandra - monise, han är 22 nu. ingen ide tönt
jag - men tror du seriöst jag skulle göra ngt eller ?
sandra - monise om du tycker en främling är söt kan du förfölja dom.läskigt
jag - ehh... måste gå, puss
sandra - hejdå, weirdie

snäll syster va ? *ironi*

puss

Kommentarer
Postat av: madde

jo jag hörde det, men jag tyckte den andra var roligare. mounes, vad har du gjort med din meny? <3

2009-05-22 @ 12:42:21
URL: http://madelenies.blogg.se/
Postat av: carro

gillar bloggen :) lita på att jag e en trogen läsare <3 ses på mon

2009-05-22 @ 18:54:55
Postat av: madde

jo den har hoppat ner, asså längt ner under alla inlägg:/

2009-05-22 @ 21:02:58
URL: http://madelenies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0