i used to know you so well, my thoughts u cant decode


bilden tog jag idag, härlig tycker jag. inte för att ni e speciellt intresserade men jag har gråtit varje dag sen i torsdags, jag säger bara  - TWILIGHT. men som ni vet ska jag ha den till på torsdag så det blir väl gråt hela veckan antar jag. mamma frågar alltid varför jag gråter, och hon säger:  "dom e bara skådespelare som tjänar pengar på dig" och sen har vi en till klassiker "vad är det som är så sorgligt med att hon blir biten?". o ja det var det jag tänkte förklara kids, det är så att det JAG tycker är sorgligt med det hela är att de älskar varandra så mycket och att det ska bli så att de inte kan vara tillsammans med varandra utan att hela tiden behöva ha kontroll över dem själva. sen är det ju också att jag känner igen mig på så många ställen i filmen, och jag relaterar vissa av mina egna livshändelser i filmen, och då blir det extra "emotional". och det stärsta skälet till att man gråter är väl (iaf i mitt fall) den här fantastiska låten "let me sign" i bakgrunden. den passar momentet så extremt bra.well, folks there's the reason why. nu är klockan...hm..få se... 00:37 Söndag, jag borde sova by now. ni vet skola imorgon och jag sitter med mina hörlurar och lyssnar på en asbra låt och bloggar mitt ass off.

har ni hört talas om PARAMORE ? jo, jag har en kompis som går i min klass som gillar dem och lyssnar på dem. sedan jag såg twilight och hörde deras låt "Decode" så vart jag också kär. de är asbra ju, har typ lyssnat på allt som har gjort bara ikväll - men som ni vet så suger jag på låttitlar BIG TIME, men två låtar jag verkligen fastnat för är:
misery buissnes och crushcruchcrush - check them!
puss och godnatt och ledsen för textbomb

xxxoooomonise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0