i will do it madde


varje gång jag känner mig nere så finns vännerna där och eddie som hjälper mig upp igen. fick det finaste sms:et på länge alldeles nyss. tack, tack för att ni finns. det var dock längesen jag var såhär glad (som på belden) och det känns som det är en sån där "period" i mitt liv just nu då jag inte är som vanligt. men jag hoppas att den där människan som sitter i mitt huvud inte får mig att göra ngt dumt som jag senare kommer ångra. eller om jag får tid att ångra det jag tänkte göra ? men jag skrev ett brev som jag tänkte publicera i min blogg som ett minne av mig, men varför skriva ett brev som ett minne av mig ist för att stanna kvar. i think i can handle this... for now - jag lovar ingenting för att jag fortf inte mår speciellt bra och ändå överväger att göra det jag planerat. madde-lycka till på träningen,

xxxxxxxooooooo monise  - for now

Kommentarer
Postat av: Ccarro

det du har planerat att göra... minne av dig?

...

2009-05-07 @ 17:56:01
URL: http://dayshield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0