'it's a new day, it's a new dawn. it's a new life for me'

 
rubriken från 'i'm feeling good" med världens bästa MUSE. tack Carro för låttipsen ! älskar ALLA låtar du har sagt, jag tror vi matchar ganska bra när det gäller musik, och madde, vi matchar när det gäller humor. ett annat band jag har älskat ganska länge som carro också måste gilla ? är the Kooks, skitbra grabbar - alla ser dock lite drogade ut men de är bra på sin grej. idag är det seg söndag, vaknade kl 12 pga överbelastning på grönan igår, hehe. soligt verkar det vara, gillar det inte ett dugg. vill ha regn, vet att det kan låta lite skumt men den ända tiden jag känner mig trygg och bekväm är när det regnar och jag kan vara för mig själv. inne eller ute. jag har hatat skog i alla dessa år jag levt, jag hatar det fortf men det känns som att just våran skog funkar som en magnet, det bara suger in mig hela tiden typ nu känner jag ...att...jag...sugs...in wäääää! dagen tråkiga söndags låttips blir 15 step med radiohead. check!

Kommentarer
Postat av: c

kan du fixa min design mounes? :) <3

2009-05-10 @ 18:40:32
URL: http://dayshield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0