lycka till malene, fast jag vet att det blir epic fail


xhanna - såhär glada är eleverna på våra lektioner i vår skola.

nu är det melodi-kvalet, med våran jävla cp-opera lär vi inte komma ngnstans. however har jag lyckats kolla in lite intervjuer på youtube, medans jag ändå höll på kollade jag in dayshield-carros blogg och hon hade ett låttips där som jag skickar vidare till er. motorhomes - into the night, skitbra ack vad den här tjejen har bra låtsmak. milajki .
nu ska jag väl sitta och pissa på mig av nervositiet inför mitt piss-svenska prov imorgon *sigh*

xxxxxxooo monise

Kommentarer
Postat av: c

;) den är så jävla skön

2009-05-12 @ 20:49:00
URL: http://dayshield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0