mamma, jag älskar dig


can you see the difference ? jag har blivit chocolate fudge brun, yey! nej men nu räcker det faktiskt snackar om det stup i ett. idag är det slutet på morsdag och vi sitter på soffan och kollar på rädda mammorna galan, jag bölar. men idag övrraskade vi mamma, hon vaknade jag och mina två systrar låtsades att vi hade glömt henne och under hela dagen hade hon varit tjurig för det. men det hon inte visste var att under dagen hade pappa dukat och fixat grekisk sallad i haga parken så min syster tog bilen och vi sa till mamma att vi skulle tanka och sen åkte vi till haga parken med henne, hon vart jätteglad. har solat lördag och idag och blivit ****. (jag SKA sluta tjata) imorgon är det skola, men jag känner mig taggad, jag mena´r det är liksom sista veckan och varför banga nu ? nej, det ska bli skönt och träffa alla igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0