matthew williamson smygtitt

ji, kommer ni hiåg matthew williamson för H&M? d klart ni gör, det var den kollektionen som rensades på bara några timmar, folk var som galna. trots att jag inte tycker plaggen var de absolut  finaste (och billigaste?) så hade det ändå varit kul att få se kollektionen som alla pratar om. men lilla monise har lite smågodis åt er, det är så att matthew williamson ska släppa en ny kollektion för H&M snart, och vet ni vad ? jag är bland de försa som har sett, och självklart ska ni också få se. smygtitt officielt på monise.blogg.se


för att det ska kittlas lite extra kan jag säga att min favoritreporter Sofi Fahrman också spelat in en intervju med Matthew så ni kan se fram emot att se denna intervju på sofis egna webb-tv. hoppas ni njöt .puss.

xxxxxxx monise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0