thousand miles seems very far, but i've got planes and cars

we can do whatever we want to, hey there X this one's for you.
jag älskar honom så mycket att det gör ont, ingen vet vem det är och ingen kommer ngnsin få veta men jag ville bara tömma mig. har ni ngsin velat ha ngn så mycket att det är den sista person ni tänker på innan ni somnar och den första som dyker upp i huvudet när man vaknar ? sån känsla har jag för honom. varje gng jag tänker på honom gör det ont att vi inte är tillsammans just den sekunden. att vi inte är på samma plats, att jag inte kan sitta och snegla beundrande på honom. jag vill ha honom så mycket att det gör ont.

 -STOP!
- i'm stronger than i thought.
- i wish i could say the same
- i cant ever loose control with you
- please ?... don't go, stay

xxxxxoooo monise

Kommentarer
Postat av: c

vet inte, kan snacka imorgon om det ;)

2009-05-10 @ 20:24:43
URL: http://dayshield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0