vet ni vad

klockan är 22:16 och jag har prov imorgon, jag har inte pluggat ngt, som vanligt men den här gången driver jag inte, jag har inte pluggat ett skit. orkar inte. jag har varit deprimerad på sistonde, folk har inte märkt det i know, it's just a mask. men idag tog det stopp för mig jag började gråta och kunde inte hejda mig det bara rann! som en jävla flod, jag höll på att tro att det inte fanns tårar kvar. har inte gråtit så mkt på LÄNGE och då menar jag länge. jag menar jag har gråtot sen halv fem då jag kom hem tills nu ungefär. värsta huvudvärken medföljer ofcourse.

så smart som jag är så satt jag framför facebook istället för att plugga, men eddie var inloggad snacka lite med honom, han sa åt mig att sluta böla och gav mig lite låttips, så jag har suttit och lyssnat på bra cheer-up låtar hela kvällen. fast vet ni va ? jag blir ännu mer gråtfärdig när jag lyssnar på musik. well, well jag vill inte åt er sympati och att ni ska tycka synd om mej eller ngt utan jag behövde bara tömma mig, och jag valde att göra det här.


btw var jag i skogen idag, jag gick i en timme nonstop kollade ner i marken och grät, jag kände att jag ville gå vilse och inte hitta tillbaka. jag skrek ut som jag lovade. och ja i princip så har min eftermiddag/kväll sett ut så. en annan grej som skrämmer mig inombords är att det har varit fullmåne tre nätter i rad, det brukar inte vara det, jag tror inte på sånt. men det börjar tränga in sig i mitt huvud mer och mer tiden går. jag håller på att bli galen... hjälp mig.

xxxxxxoooo monise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0