wanna play the game, want the friction


mitt mogna söndagsbeteende - notera 'icke - sminket'

säger nattduksbordet allt om en person ? nej kankse inte men det säger nog ganska mycket,
mitt bord bär:
* en bok "om jag kunde drömma av stephanie meyer" - en bok säger att ngn är smart, hell no!
* en mobil samsung touchwiz - det visar nog att man är ganska media addicted, musik, sms...
* en torkad bukett - man är kankse ganska romantisk av sig eller slarvig på att städa
* en cp fucking damp väckarklocka! - jag hatar den, får hjärtattack varje gng den ringer, men måste
* massa armband - slarvig men ändå bryr man sig om accessoarerna, men fortf slarvig
* mascara rester som inte syns - man är för lat för att tvätta bort sminket innan man lägger sig
* snorkråkorna på undersidan av bordet - neee drev bara, yiu ! :)
jag i ett nötskal, seriöst tror nog att ett nattduksbord säger ganska mkt om MIG iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0