yak

Som Starlounge tidigare rapporterat ryktades det tidigare under året om att Zac slarvar med att duscha. När Robert nyligen gästade en pratshow med modellen Heidi Klum avslöjade han att han inte heller är så noga med att tvätta sig.

 - Jag har ingen direkt känsla för personlig hygien eller styling eller så. Jag slutade att tvätta håret för ett tag sedan.

För tidningen Mirror berättar han även att hans hunkstatus kommit på senare år, och att han som ung inte var särkilt populär hos tjejerna.

- Tills jag var ungefär 12 brukade mina systrar klä ut mig till tjej och presentera mig som "Claudia". Tolv år var en vändpunkt för mig, eftersom jag flyttade till en blandad skola - och sen upptäckte jag hårgelé och blev cool, säger han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0