gosh i love you!

vilken tur att allting flyter, flyter för allt och alla. Stefanie, jättekul verkligen. Linnea, snart så....alla :D.
haft en väldigt chillad dag, gårdagen var också väldigt mysig. shoppade en massa med min kusin, nu fan ser han äntligen mänsklig ut! han vet att jag älskar han ändå x)

brukar inte ha bilder på familj sådär men här tänkte jag bara köra på lite, den här bilden satt jag och redigerade idag :) tänkte skriva ut och ge den på sidan av förlovningspresenten, det blir nog bra. lite fjollig text kanske men det är ingraverat på deras ringar så den har betydelse för dem. inte för att ngn därute bryr sig precis. anyways, grattis Maryam & Daniel, här är man ju brudtärna också :)

Kommentarer
Postat av: stefanie

söt bild ;)<3

2009-11-14 @ 21:59:33
URL: http://stefhunny.blogg.se/
Postat av: charoline

faaaaaan va kul :D stagedive hejdå<3

2009-11-15 @ 15:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0