HAPPY AS HELL!

jag är officielt fri, ni vet vad man säger 4 * på en kväll, * och * ,trevlig helg!
min dator funkar igen, och livet flyter...jag är på G och på väg liksom. ikväll är det true blood, självklart sitter jag fastklistrad =) på tal om vampyrer, är det en annan grej som också gör mig fantastiskt glad och min pappa också eftersom att jag har sagt till han heela kvällen hur mkt jag älskar honom. men jag avslöjar inget...jag säger bara N-M haha, feel the pain. neerå men det kmr snart. helgen blir asnaajs så ja, livet leker.

idag var jag i stan med Nina & CarroBarro <3 Nina har seriöst köpt världens finaste skor, ever, röda dr. Martens *dregel*. jag åkte med dem sen visade det sig att jag skulle missa min taxi -.- så jag tog bussen hem och gick den där roliga vägen. shhhhh! secret. hursomhelst, ha en superduperkväll alla.

FIERCE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0