samtal med min syster alldeles nyss...

vi snackade julklappar, det gjorde vi för ett par dagar sen också. Hon frågar mig vad jag vill ha, alla som känner mig vet att jag bara ÄLSKAR converse all-stars och skulle göra allt för ett par..konstigt nog har jag aldrig köpt sj? :S jaja, vi pratade ett par dagar sen och hon frågade vad jag ville ha och då sa jag converse all-stars. NU ringer hon och frågar:

Du, välj emellan de här färgerna: röd, grön, brun, vit, svart, grå, gul och hm... marinblå?
vadå till?
men välj bara...!
men säg....
äh! vetuva? jag väljer och så får det bli en överraskning, oavsett om du gillar dem eller inte
*klick*
vaaa?

tycker inte ni att man fattar vad det handlar om? men aja, jag ska inte förvänta mig ngt i förtid. men ganska dålig försägelse faktiskt =)




VÅGAR MAN HOPPAS?! *orolig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0