förlåt.

förlåt förlåt förlåt.
jag är ledsen. förlåt för att jag
beter mig som en skit, förlåt för allt jag gjort. FÖRLÅT.
jag fegar ur...
ignorerar...
och stöttar inte tillräckligt...
och varför? till vilket pris? bli av med sina bästa vänner?
var det värt det? nej, absolut inte, men varför gör man samma jävla idiotiska misstag om och om igen?
jag vettefan! men en sak är säker....jag lär mig aldrig av mina misstag :(
och det är något jag behöver hjälp med, jag behöver motgångar för att stoppa in i mitt uppblåsta huvud att jag gör fel. jag gör fel och det sårar.
jag ångrar hela dagen grovt och skulle vilja "vrida tillbaka och göra rätt" men saken är den att jag aldrig lär mig göra rätt -.- men för i helvete!
hursomhelst, jag är ledsen och förlåt att jag agerar som en feg, svag hake. men jag är konflikträdd och kan inte ta kritik. men jag vill bara att ni ska veta att jag är ledsen och ber verkligen om förlåtelse, för den här nången gjorde JAG ett stort misstag och helt fel beslut.

jag ångrar mig verkligen,

Kommentarer
Postat av: stefanie

tack sötis!

din e också fin, som alltid, hehe x)

2009-11-01 @ 22:29:26
URL: http://saris.blgog.se
Postat av: stefanie

tack sötis!

din e också fin, som alltid, hehe x)

2009-11-01 @ 22:29:41
URL: http://stefhunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0