sweeter than a cherrypie

aloo!, nej jag är inte glad. så om du inte vill ha en deprimerande minut när du läser det här inlägget ska du kolla bort NU. skolan gick piss, fick massa dåliga nyheter  -.- efter det så skulle alla jävlar dra till ett polismuseum som var lika stort som ett hus, skitdrygt. jag tycker seriöst att hela jävla världen och alla människor har blivit så grymt dryga på sistone, men det är bara jag som har en dålig dag :(

efter polis-tramset så drog tjejerna till stan och fikade på waynes coffee, jag kanske snor en bild sen. stor varmchoklad kan läka många sår. jag känner mig väldigt drabbad och nere...tell me why?

nördarna är i falun så det blir inget kul på en vecka..minst. när jag kom hem började föräldrarna då som vanligt klaga på mig, pallar seriöst inte längre, snart drar jag för i helvete. min egna morsa tyckte jag hade blivit ful på skolfotot, tack det värmer. hursomhelst, ha en bra kväll för det ska inte jag. jag ska nämligen mysa ihjäl mig med mina förbannade So anteckningar. prov imorgon. aja, vafan.

piss h**vete


Kommentarer
Postat av: elsie

mounes tro mig, du blev jättejättejätte söt på skolfottot, ta inte åt dig :)

2009-10-25 @ 23:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0