escapologist.

"..everyone that i loved, are dissmissed..."
HEY O! kommit hem fr skolan för ett tag sen, var i en galleria med madde och Hbanana då. glass och godis och skor? jo hörni madde var med såklart. Nytt tillägg på min playlist - SugarPlum Fairy, men jag har gillat dem rätt så länge nu...men iaf, riktigt grymma e dom. snygga, bra & talangfulla, perfekt right? =) science läxan klar nu och livet e skönt, tänkte måla naglarna nu och kanske kolla på twilight. eller borde jag läsa ist? jag har kommit till en jätteJÄTTEjuicy del som är så grovt beroendeframkallande. men, men whatever.kanske slänger upp gårdagens cover och dagens facepic. jo, gör det nu.


såhär ser jag ut för det mesta så...stå ut liksom?



ha'det.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jättefina bilder :)

2009-09-02 @ 19:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0