good girls o to heaven, bad girls go to london.

(muppvarning!) men skämtar gubben eller?! kolla min hy! :'(
my childhood dream came true...och det var efter det här mina känslor svalnade :(

såhär mycket shoppade jag&mamma (varje dag(!) i 5 dagar)

ja...gud, det var den BÄSTA resan jag har varit på. och jag har ändå rest en del...

självklart var jag också tvungen...it's a tradition folks!

kartan i handen och den där "minen" visar att jag är turist.

bjuder på en bild på mamma, she's not going to be jumping out of joy about this....but what the heck!

DET HÄR VAR LONDON 2008! HOPPAS DET FINNS EN REPRIS...JAG KÄNNER MIG SJUK..


Kommentarer
Postat av: Anonym

u're cute !:---)

2009-09-05 @ 19:04:47
URL: http://dreamingandcrying.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0