imsohappee.

madeleine quote: "saker som ingen annan har gett en komplimanger för, det är sånt man blir mest glad av när någon väl ger dig en komlimang"
det är sant. varenda minsta lilla ord i den där meningen är sann, kände så idag för en jättegullig grej och det gjorde hela min eftermiddag/kväll. du vet vem du är, tack.

hela dagen idag har vart ganska så...perfekt. enligt mitt karma så kommer väl något dåligt hända ganska snart det känner jag på mig. men, men inte ska man fokka på det nu inte. Madeleine och jag har haft mjukis idag; Flummvarning på högsta nivå, och jag & hanna har haft soundofmusic period ett tag nu :) haha glada dagar, glada människor.

                                                                                                                       
photos by: me & mum

Kommentarer
Postat av: Jasmine

sv: :D

2009-09-03 @ 21:21:48
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0