3 bokstäver som aldrig uttalas igen.

lyssnar på Cat Power<3 omg. den e såhå bra att jag typ..svimmar? sitter och grov planerar sommarn här, alla som slaggar här, alla som ska ses, alla förhoppningar, massa skoj. ja ni, det blir konsert, det blir Kreta, det blir Grönan whoaa. nu e jag och amöba officiella guldkortsägare, vi va före er era hopplösa idioter. vi före er med detta som med precis allt annat YES YES. ja ni, sommaren 2010 blir bäst. nej jag ska inte hänga med tråkiga no-lifers tråkiga äckliga svenne ungar och smutta på läsk och snacka skit om alla hopplösa losers som skulle vara bättre än jag? nej, jag ska ha roligt. på riktigt. inte sitta som en bitterfitta på en soffa och dricka cola. carrobarro jui var här igår och förrigår, det vart ju lagom fail kan jag säga, haha. jag längtar efter ica eftermiddagar och spöregn. det vill jag ha. nu helvete e våren här, låt oss göra den legendarisk era hopplösa inavel.
här e lite sneak peaks på mitt rum!
ramen där e ny, men den ska så småningom fyllas med finfina bilder.
nu ska jag DYKA ner.
charmigaste bilden på mig, hanna och madde. fo sho!
jag vet några *host host* som behöver denna bok akut,
mina tofflor e minst sagt älskvärda.
jaa ni, det var mitt rum dårå. godnatt från DAH BAJZFEJS.


btw, Vi Saknar Dig Ska Du Veta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0