aloha. gjorde en video

tjäna tjäna, gjorde precis en video som jag kanske lägegr in. ingen videoblogg utan en video om massa randoms och grejer som jag stör mig på och sen lite galenskap á la monise-style..HAHA.
men men, ska ut och springa snart, duscha sen snacka runt lite ;) jag har nämligen en bestämd träff i veckan som kmr. ska bli sjukt pirrigt och kul, en ny erfarenhet helt enkelt! men jaa, jag har en bild på fb och calle "gillar" den när han typ (säger han) "hatar" mig så jävla grovt :D patetiskt eller vad?
har den lilla pluppen försvunnit? har jag svalt den?
ärligt, inte långt kvar nu..klippte mina levis jeans :P
anna anka
mina ögonbryn ska jag ha buskiga i 2 veckor till, då är dem faan redo för ombyggnation!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0